Mindre virksomhed

Effekt i vækstfasen

5-10 steps til professionel markedsføring

* Mindre virksomheder har under 50 ansatte

Markedsføring, kommunikation og branding er en del af fundamentet i jeres virksomhed og en medvirkende faktor til vækst og succes.

Wise Marketing tilbyder pakken “Effekt i vækstfasen” til mellemstore virksomheder. I får jeres helt egen Marketing Manager 1/2 – 1 dag om ugen efter behov og 5-10 steps til professionel markedsføring af jeres virksomhed. Antallet af steps afhænger af, hvor i marketingprocessen, jeres virksomhed befinder sig.

Effekt i vækstfasen

I tæt samarbejde med kunden, definerer vi virksomhedens ønskede brandposition og beslutter sammen strategien og aktiviteterne et år frem. Der opstilles delmål for året, og Wise Marketing udvikler og implementerer den aftalte strategi.

Wise Marketing tager dialogen med mediehuse, bureauer, trykkerier og andre eksterne partnere med relation til marketingområdet med henblik på at forhandle de bedste priser og sikre professionelle leverancer til virksomheden.

Vi vælger de mest effektive marketingaktiviteter, laver online effektmåling og evaluerer indsatsen undervejs ud fra budget, kompetencer og ressourcer i virksomheden.

Målet er at sikre jeres virksomhed et professionelt og værdifuldt image over hele linjen.

3 gode råd:

  1. Definér målgrupper og konkurrenter (marketingaktiviteter, kommunikation, brand position, social profil mv.).
  2. Lav en kommunikationsstrategi, en marketingplan og et social medie program.
  3. Tænk i PR, kundeloyalitet og co-marketing.

Definition af mindre virksomhed

* Små virksomheder defineres som virksomheder, der beskæftiger mindre end 50 personer, og hvis årlige omsætning eller årlige samlede balance ikke overstiger 10 mio. EUR.

Kilde: Brugervejledning til definitionen af SMV’er, EU Kommisionen

Mindre virksomhed

Effekt i vækstfasen

Fast timepris.
Projektpris efter aftale

Konkrete værktøjer til følgende områder:

  1. Markedsføring
  2. Kommunikation
  3. Branding
  4. Web
  5. Social medier
  6. Analyse