Nyheder skaber loyalitet

Nyhedsbreve er et effektivt redskab til både ekstern og intern kommunikation. En virksomhed kan med et nyhedsbrev skabe loyalitet ved at informere og inspirere nuværende kunder, nye kunder, medarbejdere eller andre, som har interesse i og følger virksomheden.

Kommunikation via nyhedsbreve er en omkostningseffektiv måde at informere mange modtagere på, og alle modtagere får nyhederne på samme tidspunkt. Virksomheden bestemmer selv indholdet og kan planlægge udsendelse, når det passer bedst i virksomhedens kalender.

I et nyhedsbrev kan virksomheden informere om alt lige fra nye produkter og tiltag, medarbejder-nyt, gode tilbud, inspiration til årstiden, succeshistorier samt invitere til messer, receptioner eller andre events.

Vigtige elementer for et nyhedsbrev

  • Modtageren af nyhedsbrevet har tillid til virksomheden. Har aktivt tilvalgt nyhedsbrevet
  • Modtageren bestemmer selv, hvornår han/hun læser nyhedsbrevet
  • Det er gratis at udsende et nyhedsbrev (afhænger af nyhedsbrevsystemet)
  • Virksomheden kan henvise til sin hjemmesiden med relevante links
  • Der kan skabes trafik til webshoppen med gode tilbud.