Uddybende kommunikation
Produktblade er virksomhedens mulighed for at præsentere og fremhæve unikke fordele for de enkelte produkter – og sætte fokus på de detaljer, som skaber værdi for kunden. Produktblade kan være detaljerede, oplysende, sælgende og inspirerende. Det vigtigt, at produktblade er overskuelige, læseværdige – og opdaterede.
Produktblade er velegnede til hjemmesiden og kan deles ud til kunder – både nye og nuværende kunder. Produktblade kan også bruges i forbindelse med udarbejdelse af tilbud og ved præsentationer som eksempelvis messer, netværk eller workshops.
Vigtige elementer for produktblade
- Virksomheden ved alt om produkterne og kan præsentere unikke fordele for et bestemt produkt eller en produktgruppe
- Produktbladene skal være seriøse og teknisk korrekte
- Produktblade som laves med respekt for virksomhedens identitet og brand kan bidrage til, at virksomheden fremstår mere professionel og tillidsvækkende på markedet.
- Produktblade skal være opdaterede – både logo, tekst, billeder og tekniske data.