Rigtig god sommer 2020

Et anderledes forår og efterspørgsel på basisydelser

Hos Wise Marketing er vi ved afslutte de sidste opgaver inden ferien.

Foråret har været noget anderledes end tidligere år hos os. Covid-19 satte en stopper for en række webprojekter og kommunikationsopgaver men åbnede samtidig op for et større fokus på branding, Google Ads og videoproduktion.

Perioden under corona-krisen har været spændende og lærerig, særligt på onlinedelen. Men hverdagen før corona var også god, så vi glæder os til, at hverdagen igen normaliseres og til at genoptage projekter, som grundet corona er sat på pause.

Flere virksomheder har i den seneste tid efterspurgt basisydelser indenfor markedsføring, kommunikation og branding bl.a. sparring til og udvikling af logo, farver og mini brand guidelines, hjælp til opdatering af struktur og kommunikation på hjemmesider og klargøring af sociale medier.

Efterspørgslen efter basisydelser er helt i tråd med Gartner Groups definition af Pandemiens 3 faser. Efter første fase i pandemien med chok og store forstyrrelser i kunde- og forretningsrelationer, er vi nu på vej i næste fase, hvor tilpasninger til nye tider sættes i værk. For mange virksomheder handler det nu om at holde fokus på kerneprodukter og -ydelser samt sørge for at tilpasse hjemmesider og salgsmaterialer til efterårets fokus.

Efter sommerferien viser vi nogle cases fra foråret – og så glæder vi os til et fortsat godt og værdiskabende samarbejde med virksomheder, samarbejdspartnere og netværk.

Rigtig god sommer ☀️