”Joan og hendes team står for vores markedsføring og er stærkt medvirkende til, at Focus People har haft succes igennem en lang årrække”,

…udtaler Jesper Baungaard, direktør hos Focus People, efter Focus People i denne uge modtog prisen Succesvirksomhed 2019.

”Tak for dine fine ord Jesper. Vi er både glade for og stolte af at være en del af jeres succes”, siger Joan Grønfeldt, ejer af Wise Marketing.

Markedsføring og vejen til succes

Prisen, Succesvirksomhed 2019, er en nyindstiftet pris uddelt af Spar Nord og BDO for at hylde og anerkende små – og mellemstore virksomheder i dansk erhvervsliv, der kontinuerligt er lykkes med vækst og gennem en lang årrække har vist solide finansielle resultater.

Wise Marketing er rigtig glade for at være en del af en langvarig succes, netop fordi Wise Marketing tror på, at udvikling af et solidt og velovervejet markedsføringsfundament er vejen frem.

”Wise Marketing er et team af dygtige, dedikerede og pålidelige eksperter, der alle brænder for hver deres ekspertområde. Vi har samarbejdet i mange år, og der er intet bedre end at samarbejde med eksperter, der kender deres forcer og begrænsninger. Kun på den måde kan vi levere oprigtige og værdifulde løsninger til de virksomheder, der vælger at samarbejde med Wise Marketing”, udtaler Joan Grønfeldt

Wise Marketing har gennem flere år samarbejdet med Focus People omkring markedsføring, kommunikation og branding og gennem årene anvendt forskellige markedsføringsdiscipliner, som var passende og velegnede i forhold til markedsudviklingen. Prisen Succesvirksomhed 2019 er interessant, fordi den tager udgangspunkt i virksomhedens soliditet og økonomi igennem flere år og er dermed ikke et øjebliks- eller ”boost”resultat. Det er helt i tråd med Wise Marketings filosofi om at udvikle et solidt markedsføringsfundament.

Succesprisen 2019 handler i høj grad om branding, at skabe en stærk, troværdig og værdifuld opmærksomhed i forbrugerens bevidsthed. Og så handler det om at være kontinuerlig, vedholdende og nytænkende – også når markedsvilkårene udfordrer dit brand.

”Mange virksomheder zapper mellem et ocean af markedsføringsmuligheder. Det er dyrt og sjældent værdifuldt. For at vælge den mest velegnet markedsføring- og brandingstrategi, den mest effektive markedskommunikation, de mest værdifulde kommunikationskanaler og et passende budget – så er det en god ide at få defineret virksomhedens marketing mix og markedsføringsstrategi. Det er en del af virksomhedens fundament og helt afgørende i forhold til kommunikation”.

Læs mere om prisen Succesvirksomhed 2019

Focus People kåret som succesvirksomhed 2019

Spar Nordskriver om Succesprisen 2019: Spar Nord og BDO kårer Danmarks 1.000 mest succesfulde virksomheder

BDO udtalerom erhvervspirsen: Succesvirksomhed 2019